Profilaktyka

profilaktykaRegularne wizyty w gabinecie stomatologicznym i korzystanie z zabiegów profilaktycznych pozwala na skuteczne zachowanie własnego zdrowego uzębienia, a tym samym pięknego uśmiechu do późnej starości.

Dbając o zdrowy i piękny uśmiech naszych Pacjentów kładziemy duży nacisk na profilaktykę uzębienia i jamy ustnej zdając sobie sprawę z tego w jaki sposób przekłada się ona bezpośrednio na zapobieganie rozwojowi chorób.

Systematyczne zabiegi profilaktyczne wykonywane w gabinecie stomatologicznym odgrywają ogromną rolę w zapobieganiu próchnicy, chorobom przyzębia oraz innym chorobom zębów i jamy ustnej. W naszym gabinecie zapraszamy i przypominamy Pacjentom, o profilaktycznych wizytach przynajmniej raz w roku, kiedy sugerujemy kontrolę uzębienia i jamy ustnej. Właściwa profilaktyka pozwala na eliminację przykrego zapachu z ust, zmniejsza przebarwienia (od papierosów, kawy, herbaty, itp.), usuniecie bakterii z przestrzeni niedostępnych dla szczoteczki, co też zapewnia poczucie świeżości.

W ramach profilaktyki stomatologicznej naszym Pacjentom oferujemy:

• usuwanie kamienia nazębnego,
  • usuwanie osadu – piaskowanie,
  • fluoryzację – lakierowanie zębów,
  • lakowanie.

Zabiegi, które są wykonywane podczas wizyt profilaktycznych, maja również na celu przeciwdziałanie rozwojowi bakterii powodujących powstawanie kamienia, próchnicy czy paradontozie. Skaling, czyli zabieg usunięcia kamienia nazębnego jest podstawą zachowania zdrowia w przestrzeniach międzyzębowych. W naszym gabinecie wykonywany jest przy pomocy specjalnego urządzenia ultradźwiękowego, dzięki czemu nie powoduje uszkodzenia szkliwa a usuwa jedynie szkodliwy osad. Kamień który tworzy się ze związków mineralnych zawartych w ślinie zawiera liczne bakterie odpowiedzialne między innymi za przykry zapach z ust i rozwój bakterii, a jego powstawanie może mieć różną intensywność u poszczególnych osób. Zła higiena znacznie przyśpiesza jego powstawanie. Czas, który jest dedykowany na wizyty profilaktyczne w naszej klinice pozwala na cieszenie się pięknym uśmiechem i samopoczuciem przez naszych Pacjentów.

✆ 795 75 02 03 ul. Łokietka 11
Bolesławiec