Okluzja

okluzja BolesławiecW naszej praktyce zajmujemy się również zagadnieniami okluzji oraz choroby okluzyjnej. Nowoczesna stomatologia opiera na tej dziedzinie wiele zależności panujących w jamie ustnej Pacjenta, które muszą być zachowane w normie.

Okluzja w uproszczeniu to relacja pomiędzy zębami górnymi i dolnymi oraz prawidłowe ułożenie stawu skroniowo-żuchwowego wraz z prawidłowym napięciem mięśni. Jako jedni z kilkunastu gabinetów w kraju wykorzystujemy do diagnozowania i leczenia umiejętności i wiedzę Dawson Academy. Przeprowadzamy diagnozowanie wg. metody Dawsona z wykorzystaniem artykulatora Denar oraz badaniem Dopplera.
Jako, iż choroba okluzyjna może powodować dolegliwości w postaci: nadwrażliwości zębów, ścierających się i pękających zębów i prac protetycznych, przeskakujących stawów, bólu mięśni, bólu głowy, dlatego bardzo starannie diagnozujemy i leczymy wszystkie nieprawidłowości.
Każde leczenie rozpoczynamy od wnikliwej analizy funkcjonalno-estetycznej 3D specjalnie dedykowanym urządzeniem do symulacji stawu skroniowo-żuchwowego i wykrycia przyczyny dolegliwości.

Zaczynamy badanie od stawu skroniowo-żuchwowego i projektowania ułożenia zębów i dochodzimy do projektowania uśmiechu.

Następnie po dokonaniu diagnozy i przedstawieniu planu leczenia przystępujemy do zabiegów w taki sposób, żeby przez następne lata efekty były trwałe, a dolegliwości bezpowrotnie ustąpiły.

Nasi Pacjenci znaleźli nas szukając: Okluzja Bolesławiec
✆ 795 75 02 03 ul. Łokietka 11